Kommentare: 6
  • #6

    Schwellbaumschränzer (Sonntag, 01 März 2020 10:51)

    JA..!! der Schränzerball findet wie gewohnt in der Halle statt!

  • #5

    Corona (Samstag, 29 Februar 2020 16:25)

    Findet der Schränzerball statt? Wenn ja in welcher Form? In der Halle oder nur im Freien?

  • #4

    Roy (Donnerstag, 27 Februar 2020 21:18)

    E hammer geile hufe chas nume empfähle die go zlose u se zerläbe.

  • #3

    Laubbärggugger Wil (Dienstag, 19 März 2019 06:15)

    D Fasnacht esch leider scho fascht widr verbi :(
    Wie jedes Jahr lade mir euch darum härzlich zu eusere Ustrinkete i. Gemeinsam wänd mir die Saison mit euch abschlüsse und es glässli Wy oder e fläsche Bier mit euch trinke :)

    Mer freued eus uf ganz vill bekannti und unbekannti Gsichter

    Bis bald - euri Laubis

  • #2

    Souerei!! (Samstag, 09 März 2019 16:36)

    Wieso hender ned gspielt nachem windischer umzug?? Ich han fasch so vill ghüüled wies wetter dusse

  • #1

    Gruftis Windisch (Sonntag, 26 August 2018 00:22)

    Wow herzliche Gratulation. Gerne stossen wir drauf an am 8. September am Oktoberfest�
    www.gruftis-windisch.ch