Kommentare: 9
  • #9

    Marvin (Dienstag, 13 Februar 2024 17:52)

    Martha und Diehl sind sehr gute Menschen DIEHL IST MEIN BRO

  • #8

    Hans-Lehner-Rott-Rauber (Samstag, 26 Februar 2022 22:14)

    Sali zäme,
    mescht ha Geschter Lenzburg verpasst ;-(
    Säget de Angie wüescht, het ere jöngere Brüder ned informiert ;-)

    Anderi frog a homepage support.
    History zu den Schwellbaumschränzern 1978 Fotos fehlen mir, war schon ewig nicht mehr in eurem Vereinshaus, het glaubi no kei Smartphone gäh....
    Kei Kritik, macht es Top, nor Gschecht/History fehlt mer alte Sack es bezeli ;-)

    P.S.: Be de am Schränzer Ball debie
    lg Hansi

  • #7

    Test (Freitag, 26 November 2021 20:57)

    <script>window.alert('test')</script>

  • #6

    Schwellbaumschränzer (Sonntag, 01 März 2020 10:51)

    JA..!! der Schränzerball findet wie gewohnt in der Halle statt!

  • #5

    Corona (Samstag, 29 Februar 2020 16:25)

    Findet der Schränzerball statt? Wenn ja in welcher Form? In der Halle oder nur im Freien?

  • #4

    Roy (Donnerstag, 27 Februar 2020 21:18)

    E hammer geile hufe chas nume empfähle die go zlose u se zerläbe.

  • #3

    Laubbärggugger Wil (Dienstag, 19 März 2019 06:15)

    D Fasnacht esch leider scho fascht widr verbi :(
    Wie jedes Jahr lade mir euch darum härzlich zu eusere Ustrinkete i. Gemeinsam wänd mir die Saison mit euch abschlüsse und es glässli Wy oder e fläsche Bier mit euch trinke :)

    Mer freued eus uf ganz vill bekannti und unbekannti Gsichter

    Bis bald - euri Laubis

  • #2

    Souerei!! (Samstag, 09 März 2019 16:36)

    Wieso hender ned gspielt nachem windischer umzug?? Ich han fasch so vill ghüüled wies wetter dusse

  • #1

    Gruftis Windisch (Sonntag, 26 August 2018 00:22)

    Wow herzliche Gratulation. Gerne stossen wir drauf an am 8. September am Oktoberfest�
    www.gruftis-windisch.ch